El dissabte 25 de novembre, un cop finalitzada la presentació dels Annals, tindrà lloc l’acte formal de col·laboració entre la nostra entitat, l’IEE, i el Cercle Sport Figuerenc.
Per tal de sumar esforços, ambdues entitats històriques han arribat a un acord de col·laboració i entesa, mitjançant el qual seguiran treballant per la visibilització i la dinamització dels valors socials i culturals, en l’àmbit de la ciutat de Figueres i la seva comarca, l’Alt Empordà, així com dels espais de divulgació, o qualsevol altra actuació d’interès que ambdues considerin necessari.
Aquest acord, que fou ratificat en les corresponents Assemblees Generals de Socis, ha permès que l’IEE disposi d’un espai d’oficines a la seu de l’Sport, al carrer d’en Monturiol, des d’on atendrem els socis i tothom qui estigui interessat en conèixer-nos. En breu, també s’obrirà un espai de biblioteca, de consulta a la sala.
La signatura, davant notari, es farà entre els dos presidents actuals: Pere Padrosa Pierre, per part del Cercle Sport Figuerenc, i Anna Maria Puig Griessenberger, presidenta de l’IEE.
Aquí podeu seguir l’acte, a continuació de la signatura dels Annals, gravat per Tramuntana TV.